Close

Noworoczne zmiany, całoroczne korzyści – odmień swoją firmę dzięki CRM.

Jaki CRM online wybrać dla małej firmy?

Nowy Rok, nowe pomysły, nowy CRM

CRM to rodzaj aplikacji, której angielska nazwa Customer Relationship Management oznacza nie mniej, nie więcej, ale po prostu zarządzanie relacjami z klientami. To swojego rodzaju system, który pomaga nie tylko w kontroli kontaktów z klientami twojego przedsiębiorstwa, ale również w organizacji pracy samej firmy. A dobra organizacja to przede wszystkim oszczędność czasu – w końcu czas to pieniądz. Wszystkie najważniejsze dla ciebie dane twoich partnerów i kontrahentów, w CRM są czytelnie skatalogowane i łatwo dostępne zawsze wtedy, kiedy tego potrzebujesz, bez konieczności przebijania się przez obszerną dokumentację firmy trzymaną na półkach lub w książkach teleadresowych. Wszystkie informacje na temat klientów i partnerów są łatwe do odnalezienia; sporządzanie raportów i statystyk, przydzielanie zadań pracownikom oraz kontrola ich realizacji staje się zadaniem zupełnie prostym – a skoro rzeczy nieskomplikowane nie pochłaniają już twojego cennego czasu, możesz go poświęcić swoim nowym i stałym kontrahentom, którzy z pewnością docenią więcej uwagi ze strony przedsiębiorstwa. W momencie, w którym stwierdzisz, że CRM jest właśnie tym czymś, tą noworoczną zmianą w twoim biurze i krokiem ku lepszym zarządzaniu danymi, z pewnością zaczniesz się zastanawiać: co wybrać? Jaki CRM będzie odpowiedni dla mnie i mojej firmy? raporty-w-minicrm

miniCRM dla miniFirmy

Dla małych przedsiębiorstw (ale, oczywiście, o wielkich aspiracjach!) idealnym rozwiązaniem jest miniCRM, lekka i przejrzysta aplikacja oparta o przeglądarkę internetową, dzięki której zarządzanie projektami, zadaniami oraz kontaktami staje się naprawdę łatwe i proste, a przede wszystkim – pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu. Wszystkie informacje, daty spotkań, kwoty sprzedaży, raporty, zadania przydzielone pracownikom – wszystko to przechowuje właśnie miniCRM, dając przejrzysty wgląd w pracę przedsiębiorstwa i osób dla niego działających. To właśnie małe firmy stanowią 95% użytkowników aplikacji miniCRM. Będąc oprogramowaniem typu SaaS (Software as Service), miniCRM jest dostępna tylko i wyłącznie dzięki przeglądarce internetowej. Aplikacja działająca w oparciu o zasadę SaaS oznacza redukcję kosztów – wiedząc, że wiele mniejszych firm nie może (lub zwyczajnie nie chce) pozwolić sobie na wdrażanie drogich i skomplikowanych systemów, miniCRM daje możliwość wykorzystania tego, co oferuje sama idea CRM, jednocześnie nie obarczając ani właścicieli, ani pracowników instalacją, aktualizacją i skomplikowaną obsługą systemu. Wszystkie kwestie techniczne, udoskonalanie oraz konserwacja systemu, leżą po stronie twórców oprogramowania, dzięki czemu jego użytkownikom pozostaje jedynie skupienie się na ich własnym polu zainteresowań – czyli, po prostu, wykorzystaniu aplikacji do lepszej organizacji pracy, zwiększenia sprzedaży czy zarządzania danymi klientów. Aplikacja internetowa to możliwość do dostępu do wszystkich potrzebnych informacji dzięki prostemu w obsłudze kontu, jednocześnie gwarantując to, co dla każdego właściciela firmy jest najważniejsze – bezpieczeństwo danych na serwerze, które pozostają zaszyfrowane i niedostępne dla osób bez odpowiednich uprawnień. Co ważne, dzięki kopiom sporządzanym i przechowywanym w profesjonalnej serwerowni, przedsiębiorstwa wykorzystujące aplikację miniCRM w swojej codziennej pracy nie muszą obawiać się o utratę danych w razie jakiegokolwiek nieszczęśliwego wypadku; raz wprowadzone do systemu i przez niego zabezpieczone, mogą być one zawsze odzyskane. crm-kontakty

Prostota pełna możliwości

W miniCRM ważny jest każdy szczegół i każde wydarzenie, które ma miejsce w firmie. Dzięki licznym i praktycznym funkcjom aplikacji, możliwe jest monitorowanie i archiwizowanie wszystkiego, co się dzieje w ramach pracy przedsiębiorstwa. Warto spojrzeć chociaż na niektóre z kreatywnych i elastycznych rozwiązań, które w swoim rękawie ma dla nas zespół twórców miniCRM:
  • Kontakty to pełna baza danych wszystkich klientów i partnerów handlowych firmy, które łatwo dostępne są dzięki opcji wyszukiwania; to najłatwiejszy sposób, by nie tracić kontaktu zarówno z obecnymi, jak i byłymi klientami – w końcu zawsze można pokusić się o odnowienie współpracy!
  • Zadania to funkcja wspomagająca organizację pracy pomiędzy samymi pracownikami: usprawnia przydzielanie zadań poszczególnym osobom i umożliwia obserwację ich realizacji na wszystkich jej etapach. Z pomocą tej funkcji, praca w zespole skupia się na tym, co naprawdę ważne, na sednie każdego z wyzwań stawianych przed firmą. Dzięki klarownemu panelowi Zadań, ani właściciel firmy, ani jego pracownicy nie muszą już obawiać się o skuteczny i bezbłędny przepływ informacji pomiędzy członkami zespołu.
  • Wiki to wreszcie opcja, która oszczędza czas zazwyczaj poświęcany na powielanie schematów i przeszukiwanie dokumentacji w celu skopiowania formy danego dokumentu czy też pisma – Wiki to firmowy magazyn szablonów wszelkiego rodzaju: wzorów raportów, umów i korespondencji lub nawet loga firmy – a wszystko przechowywane jest w sposób idealnie uporządkowany.
  • Raportowanie to z kolei coś dla tych, którzy lubią statystyki i analizy. Dzięki tej opcji, użytkownik ma przejrzysty wgląd we wszystkie wprowadzone przez siebie dane, takie jak, na przykład, ilość sprzedanych usług czy produktów. Wszystkie te informacje aplikacja przedstawia w formie profesjonalnych i czytelnych diagramów oraz wykresów, dzięki którym już na pierwszy rzut oka widać mocne i słabe punkty interesów prowadzonych przez firmę. Taka wiedza okaże się bezcenna dla każdego, kto z analiz potrafi wyciągnąć wnioski zwiększające wydajność jego przedsiębiorstwa.

Maksymalna elastyczność

W błędzie są jednak ci, którzy myślą, że na tym kończą zalety miniCRM! Oprócz dodatkowych funkcji, które wnoszą powiew świeżości w rutynę firmowego organizowania pracy i porządku, aplikacja daje możliwość wyjścia poza to, co oferują programiści i dostosowania systemu jeszcze bardziej pod kątem użytkownika przy użyciu opcji tak zwanych dodatkowych pól. Jednak, przystępność aplikacji nie kończy się na możliwościach jej personalizacji. Również formy abonamentu oferowanego przez miniCRM pozwalają na dopasowanie go do rozmiaru, możliwości i potrzeb firmy – a wszyscy wiemy, że elastyczność sprzyja finansom bardziej niż sztywne i ciężkie do nagięcia ramy kosztów związanych z oprogramowaniem. Dostępne opcje, według których opłaca się aplikację, sprawiają, że użytkownicy miniCRM płacą za funkcje, które są faktycznie wykorzystywane, realną ilość przechowywanych danych i liczbę użytkowników, którzy naprawdę logują się do systemu. A jeśli jesteś jedynym pracownikiem swojej microfirmy – masz szansę na wykorzystanie tej prostej aplikacji zupełnie za darmo. To, że miniCRM jest aplikacją wychodzącą naprzeciw swoim użytkownikom, nie pozostawia żadnych wątpliwości – oprócz możliwości wyboru pakietu odpowiedniego dla danej firmy czy optymalizacji systemu pod kątem wymagań użytkownika, twórcy miniCRM zadbali o jego maksymalną prostotę – prostotę, za którą właśnie aplikację tę pokochali jej posiadacze. Jej główną zaletą jest przystępność panelu, dzięki której praca z CRM nie stanowi problemu nawet dla osób, dla których nowością jest tego typu system. Programiści miniCRM zadbali, by obszerna pomoc dostępna online i błyskawicznie reagujący support wyczerpały pytania i wątpliwości, które mogą pojawić przy pierwszym kontakcie z aplikacją. crm-kalendarz

Aplikacja z pomysłem, twórcy z pasją

Wiadomo jednak, że nawet najlepsza aplikacja nie istnieje bez tworzących ją ludzi – za miniCRM stoi właśnie ten support, grupa osób, dla których ciągłe usprawnianie i ulepszanie aplikacji to nigdy niekończący się proces; to właśnie ich natychmiastowe wsparcie i pomoc nawet w przypadku najmniejszych problemów sprawia, że grono zadowolonych użytkowników miniCRM rośnie – to liczone już w setkach rzesze zadowolonych klientów, którzy bez wahania polecają tę prostą, internetową aplikację swoim znajomym – oraz każdemu, kto chce usprawnić działanie swojej firmy, zredukować czas poświęcany codziennym, rutynowym obowiązkom i udoskonalić pracę w zespole. MiniCRM jest rozwiązaniem, którego potrzebują wszyscy, którzy zmęczeni są dotychczas wykorzystywanymi, skomplikowanymi systemami CRM lub dopiero szukają sposobu na organizację pracy we własnej firmie, przechowywania danych i analizowanie wyników sprzedaży. To prosta aplikacja, która w swojej intuicyjności, lekkości i prostocie ułatwia nawet rzeczy pozornie skomplikowane, umożliwiając znaczną oszczędność czasu. Jak mówią, piękno tkwi w prostocie. W przypadku miniCRM, w prostocie tkwią wymierne zyski.

Zarejestruj się w tej chwili i od razu otrzymaj dostęp do aplikacji!
Wypróbuj teraz »

Ten wpis odpowiada na pytania:

  • Jaki prosty CRM wybrać?
  • Jaki CRM online dla małej firmy?
We wpisie użyto materiały z blogu firmowego miniCRM.pl/blog oraz bloga miniFirmy.pl.

About the Author

Chorobliwie zakochany i doświadczony w rozwiązywaniu problemów programistycznych. Prywatnie gra dużo w piłkę nożną, oraz chodzi po górach.

Write Your Comment

You may use these HTML tags and attributes:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>