
Skuteczna sprzedaż
Jak sprzedawać na poziomie master?
Zasiadający w zarządzie przedsiębiorstwa – prezesi, dyrektorzy lub inne podmioty, mają o wiele większe możliwości, aby sfinalizować transakcję z klientem – stoi za nimi bogatsze doświadaczenie, znajomość branży czy siła decyzyjna. Jednak jednym z głównych powodów takiego stanu rzeczy jest powszechne przeświadczenie, że tak zwana „góra” firmy ma wysoki status, a każdy przecież lubi prowadzić interesy z ludźmi wysokiego stanu. Atmosfera ważności ma ogromny wpływ na to, w jaki sposób ludzie postrzegają się nawzajem i tym samym, jak widzą Twoją ofertę biznesową. Dobra wiadomość jest taka, że nie musisz być od razu prezesem, aby móc bazować na efekcie rangi własnej osoby. W jaki sposób to osiągnąć? Najprostszy z możliwych i wcale nie trzeba udawać kogoś, kim się nie jest. Chodzi między innymi o skrócenie rozmów sprzedażowych i nadanie im odpowiedniego tonu – tonu ważności.
Read More