Close

Dlaczego warto używać CRM online?

nawet w małej firmie?

Internetowe aplikacje CRM z roku na rok stają się coraz bardziej popularne. Liczne firmy, które do tej pory zdecydowały się na wprowadzenie tej innowacji polecają ją znajomym. Zastanawiasz się dlaczego warto używać CRM online nawet w bardzo małej firmie? Koniecznie musisz przeczytać ten tekst.

Read More

Dlaczego Upadł Związek Radziecki

Upadek ZSRR - opowiada prof. dr. hab. Dariusz Stola

Ultra ciekawy wykład prof. dr. hab. Dariusza Stoli na temat: „Dlaczego ZSRR przegrał zimną wojnę? Geostrategiczne i ekonomiczne przesłanki upadku komunizmu” Profesor rozwiewa wszelkie domysły i spiskowe teorię upadku Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich. Serdecznie polecamy!

Read More

Noworoczne zmiany, całoroczne korzyści – odmień swoją firmę dzięki CRM.

Jaki CRM online wybrać dla małej firmy?

Twój czas na zwiększenie sprzedaży i udoskonalenie twojego biznesu jest właśnie teraz. Pierwsze tygodnie stycznia to okres, w którym warto na nowo zorganizować nie tylko sprawy prywatne, ale również firmowe. Choćby niewielkie zmiany to szansa na lepszy start w Nowy Rok dla najmniejszej nawet firmy. Uporządkowanie pracy przedsiębiorstwa? Reorganizacja zespołu?Skatalogowanie danych klientów i partnerów handlowych? Raportowanie wyników sprzedaży? To może brzmieć jak naprawdę spore wyzwanie, ale w praktyce sprowadza się ono do jednego kroku – wyboru odpowiedniego rozwiązania CRM.

Read More
jaki crm

Dlaczego warto używać CRM?

Na końcu jaki CRM wybrać?

Każda firma, której działanie opiera się na kontaktach z klientami i która chce uchodzić za przedsiębiorstwo zarządzane w sposób nowoczesny, potrzebuje w swojej codziennej pracy narzędzia usprawniającego realizowane przez pracowników zadania. Ważne, aby było ono na tyle funkcjonalne, by skrócić do minimum czas potrzebny do wykonania poszczególnych obowiązków i jednocześnie na tyle intuicyjne i proste w obsłudze, by mogli z niego korzystać wszyscy pracownicy, nawet ci, którzy wcześniej nie zetknęli się z podobnymi rozwiązaniami technologicznymi. Takim narzędziem, coraz częściej wykorzystywanym przez firmy jest CRM.

Read More